Hur man inte ska ragga upp en tjej..

-Okänd kille kommer fram.

- Hej, jag har en liten pinsam fråga.


(redan där misslyckades han)


- Fel inledning du.


- Ja, hehe kanske. Hej jag heter...

(jag minns inte namnet)


- Hej ..., jag heter Isa.

- Isa, trevligt. Jo, du förstår jag har ett uppdrag.


- Jaha?

-Ja, jag vill veta hur gammal du är?


- Mhmm...ja, jag kan säga att jag är för gammal för att vara här.


- För gammal? Okeej. 28? Har du barn?


- Eh? Nej, jag har inga barn?


- 27? 26? 25? Varför är du här om du är för gammal för det?

-
Jag känner bandet.


- Basisten då eller? HUR känner du dem?

(varför vill han veta detta?)


- Jag har känt sångaren i flera år, och via honom lärt känna trummisen.


- Jaja, okej. Men du är 29? Äldre eller yngre?


- Yngre.


- 23? Det är jag med. 86:a.


- Okej.....??

(lång tystnad medans killen vrider olustigt på sig)


- Ja, men ursäkta att jag störde.


- Ingen fara.



Wiiiiiiiieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......BOMB!

Crash and burn!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHA jag dör! Det bästa var ju "Har du barn?" Var fick han det ifrån???

2009-12-26 @ 12:50:09
URL: http://knutthebear.blogg.se/
Postat av: Erik

Young guys dunno how to do it.. ;)

Följdfråga.. Vilket band lyssnade du på? :)

Kram

2009-12-26 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0