Nattens sömnprat

Det hade varit roligt att kunna plugga in nått i hjärnan på sin sambo när han precis håller på att somna, så man såg en film av vad han drömmer.

Igår natt:

Magnus: Vickemacke vickemacke *mumlande*

Jag: Va?

Magnus: Vickemacke vilken macka... *mumlande*

Jag: Vad säger du?

Magnus: Vilken mack?

Jag: *flinande* Jag vet inte. Det spelar ingen roll.

Magnus: VILKEN MACK?!

Jag: *småskrattande* Det spelar ingen roll, välj du.

Magnus: Mmm...

Jag: Vart är vi på väg?

Magnus: Till skogen.

Jag:  Vad ska vi göra i skogen?

Magnus: Gömgrema *mumlande*

Jag: Ha??

Magnus: Gömma grejerna!

Jag: *kväver skrattet* Vilka grejer??

Magnus: *argt* Tomtegrejerna!!

Jag: *gråter av skratt*

Kommentarer
Postat av: systeryster

Var har du hittat honom...... i skogen

2009-12-15 @ 15:20:24
Postat av: Sandra

Hahaha!! Så jäkla klockrent!! :D Jag hade inte kunnat hålla mig för skratt en sekund!

2009-12-15 @ 15:28:53
Postat av: Evelina

Isa, minns du Cut Copy?! Jag hade glömt av dem fram till idag då jag av en slump stötte på dem på Spotify!

2009-12-15 @ 20:23:41
URL: http://knutthebear.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, och en annan hette Time Stands Still tror jag. Visst var det Borlänge! Jag får nog rota fram den skivan när jag kommer hem. Det låter ju som 2005 var galet längesedan, men det känns inte riktigt så. Roligt hade vi i alla fall =D

2009-12-15 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0