En het potatis

Åldersskillnad. En het potatis som jag ständigt bär på.

Dem pratar åldersskillnad på Skavlan. Främst äldre kvinnor och yngre män.
Att få en man på rygg är ingen bedrift - Unni Drougge.

Så vad tycker ni om åldersskillnad i ett förhållande?
Äldre män och yngre kvinnor samt vice versa?
Hur STOR får en åldersskillnad vara?

Vågarna ni ha åsikter om detta i min blogg? =D
Fördomar?

 

I bostadsområdet jag bor i viskas det över staket och häckar.
Det är naturligt. Detta är Sverige.
Vi har gärna åsikter, men i det tysta.
Jag är likadan. Jag är svensk.


Så om ni ursäktar mig så ska jag och Magnus ta varandra i handen och promenera runt i området så att alla ser vilken trofé han har.


Kommentarer
Postat av: Sweetie

Bara kärleken finns så har åldern inga gränser! :)

2009-11-27 @ 21:39:08
Postat av: Erik

Nog att detta är ett hett ämne! :)



Alla dividerar om åldersskillnad.. Klart man e på olika ställen i livet om det skiljer för mycket, men man "anpassar" sig isf OM kärleken finns.



Sen det klassiska.. Att räkna hur gamla resp hade varit "för 20 år sedan".. Då kan d bli riktigt perverst ;) Men oftast så är det människor som är trångsynta och avundsjuka som tänker så :)



Min åsikt lyder.. Kärleken har ingen ålder, men visst finns det gränser.



Nu har jag nattbubblat tillräckligt.. Godnatt!

2009-11-29 @ 02:39:19
Postat av: Martina

Men for HELVETE Erik!?! Vem var det som sa till den 12 ar yngre tjejen for nagra mander sen att det var for stor aldersskillnad? Nu har du dubbla asikter, vad tycker du egentligen??

2009-11-30 @ 02:23:10
Postat av: Erik

Haha.. I saw that coming Martina ;) KÄRLEKEN måste ju finnas.. Jag har ingenting emot åldersskillnad, men min erfarenhet av detta låter jag tala för mig just nu.. I rest my case.. Kram!!

2009-11-30 @ 17:42:33
Postat av: Anonym

Det är enbart fint med åldersskillnad! Bry er inte om vad grannarna säger, små människor, som helt saknar empati och vidsynthet!

2009-11-30 @ 19:34:43
Postat av: Martin

De som gnäller har inget liv. Ålder har väl ingen betydelse. Så länge man kompletterar varan e det inga problem tror jag. Tack för mig.

2009-12-03 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0