Följetongen fortsätter...

Idag är det Fars-dag och därför så bjuder jag på bilder av min kära far.

Hade jag haft bilder från när han var ung, så kan jag slå vad om att ni inte sett skillnanden på honom och den skådespelare jag ska jämföra honom med.

Tyvärr har jag inte det, MEN, man ser helt klart likheten ändå!!

       
                                   Pappa Karsten                                             vs                 Burt

Likheten mellan Burt Reynolds i "Nu blåser vi snuten" och min far på 70-talet var SLÅENDE!!


Kommentarer
Postat av: Christ

Det är mycket likt, mer likt än jag och Robin.

Klart bättre jämförelse..

Vem skall du jämföra Adam med.. Spunge Bob kanske..

2009-11-08 @ 18:35:57
Postat av: Pappa

Nåja! Kanske om man kan jämföra blåbär med lingon

2009-11-09 @ 09:07:37
URL: http://sladdisa.blogg.se/
Postat av: Pappa

Men visst. Tack för komplimangen

2009-11-09 @ 17:05:13
URL: http://sladdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0