Hattjakten


Nu ska jag strax gå o göra mig redo för att sova. Och det hade varit mysigt om någon kunde läsa en bok för mig.
Ni vet, som när man va liten?

Min favoritbok när jag var liten var Hattjakten.
Men när jag tänker efter, så är det fortfarande min favoritbok, för jag skrattar minst lika mycket nu som då.



Den handlar om morfar, som ger sig ut på ett äventyr för att hitta sin hatt som har kommit bort.
Min personliga favorit i boken är Skraddarmäster Västerknäpp. Jag ler bara jag tänker på honom.

Har du barn så rekomenderar jag den här boken starkt! Den är helt enkelt underbar!

Finns på bokus.se.


Sov så gott mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min bl9ogg och lämna gärna ett spår efter dig.

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Ha en bra dag.

2009-11-06 @ 16:01:48
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0