Kort uppdatering..


Okej.
Uppdatering!

Först, katten!
Jag har klippt pälsen runt såret och tvättat rent med koksaltlösning. Såret är fint och hon är inte svullen.
Dessutom äter hon fortfarande som en hel häst.
Så jag avvaktar tills på måndag!

Sedan..
Vart på IKEA idag med mammsen!
JAA va kul!!! =D
Hittade en massa saker..och då har jag inte fått med allt!
Jag ska ta en massa bilder på mina fynd imon!

Nu..
Sitter och inväntar gäster. För det är födelsedagsfest på Roberts väg.
Vi firar Magnus och Ida ikväll.
Så det blir smörgåstårta och lite baluns här hemma.
Magnus har tänt i princip alla värmeljus i hela huset!
Väldigt mysigt.

Men vi blir 12 pers så risken finnes att det blir en aninges varmt här om en stund.


Nu ska jag grabba tag i kamera och ta lite kort på allt det vackra.



Imon blir det bilder på sovrummet. Vi har ju tapetserat!!! Har ju glömt er o visa det! =D


Återgår till min martini bianco nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0