Voíla!


Bildkavalkad på sovrummet.
När jag har bäddat ordentligt med alla kuddar och mys jag har köpt så ska ni få se hur sängen ble.

Men nu får ni hålla er till godo med ett par riktigt sköna amtörbilder på vårt nya sovrum! =D



Ny taklampa! *ooo's and aaa's*



Mysiga tyglådor. Vetifan vad jag ska ha i dem?
Ja, och spegeln som svärfar har gjort ska upp ovanför byrån....

Och i detta hörne ska det upp ett fotocollage på vänner och familj.

 



Nya vägghängda sängbord i massiv ek. Jag är MKT nöjd!



Bokhylla i form av stege lutad mot väggen.



Och den sjukt snygga tapeten!!


Se där..en lite uppdatering på hur sovrummet blitt!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Superduper nice!! Black and white e ju grejen ;)

Tips om vad du kan ha de runda boxarna till. Allt smått o gott, som oftast läggs på olämpliga ställen. Jätte trevlig förvaring som också blir en fröjd för ögat. Det är det lilla som blir det stora!

2009-11-08 @ 21:41:24
Postat av: Sandra

GUUUUUUUD vilken snygg tapet!!! Vad är det för märke/modell??



Resten av rummet självklart också snyggt!!

2009-11-09 @ 19:53:17
Postat av: Daniella

Isa! Du är ju sjukt huslig av dig! Inredning av sovrum och bakning till höger och vänster, vem kunde ana det för en sisådär 10 år sedan när du körde din lila/röda spike-frill!??



Jag gillar bloggen, kul att man dagligen kan få sig en dos av lite "Isa ironi" hela vägen bort till Kineslandet.



Take care!

2009-11-11 @ 05:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0