Betyg: G

Ja.
Gårdagen.

1 år.

Eftersom min man inte är hemma på min födelsedag, så var det lite upp till bevis igår.
Kan han vara romantiskt?

Svar: Nej!


Han hade gjort sig besväret o åkt o köpt räkor, bröd, en massa goa ostar och kex.
Men blommor?
Nej.

Jag menar. Blommor. Det är inte såå jävla svårt eller? Är det bara jag som inte anser det vara en omöjlig insats?

Då tänker säkert ni.. "jaha, o varför köpte inte du några blommor?" .
Nehej förstår ni..jag har nämligen planerat värsta grejen inför HANS födelsedag.
Men ja, jag är väl mer romantiskt lagd än honom.


Men som jag önskar att jag hade en romantisk pojkvän NÅN GÅNG?

Häromdagen fick tex en av mina bättre vänner en trevlig överasskning när hon kom hem från jobbet.
Hennes karl hade köpt fika, kaffe vad på G och det stod 3 röda rosor i en vas.

Även en annan kompis som helt appråpå fick blommor av sin karl mitt i veckan..o inte av någon speciell anledning.
Har det någonsin hänt mig?
ICKE!

Har ni inga tips på vad jag ska göra för att få min karl mer romantisk?

Faktiskt lite besviken. Men det får man inte säga högt. Antar att han gjorde så gott han kunde?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skicka han på kurs hos min man. Han är precis lagom romantisk. Som du skrev, blommor mitt i veckan. Men inte heller så det blir överdrivet.



Skrev du upp mig inför torsdagen förresten?

2009-10-13 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0