Feel no pressure, baby

Idag mina vänner är det 1 år sedan mas o menos en eller ett par dagar
som jag blev sammen med min man.

Jag har stått ut med honom i ett helt år! Jisses..!


Eftersom han har bestämt att inte infinna sig på min födelsedag i nästa vecka,
utan ge sig iväg för att jaga vilda djur i värmländska skogarna,
så blir det upp till bevis ikväll.

Jag förväntar mig en dyr dyr present och en fantastiskt gourmémiddag!

Jag lovar att ge en uppdatering på hur väl min man skött sig!

 

O vad ska jag göra för honom?
Han ska vara tyst och tacksam.

Jag gör ALLT. Nästan!

Han enda uppgift är att dammsuga.
O fixa stoppet i avloppet med en lång stor piprensare. 
Plus kanske lite andra grejer oxå.

Grattis till mig och min man på 1 års dagen! 

Isa >hjärta< Magnus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0