Ich bin tot!

Pling Plong!

Vaknade till..var det dörrklockan?
Hör tunga steg i hallen..sonen i huset öppnar.
Hör avlägsna röster..

Vad är klockan? Rullar runt i sängen, tittar på klockan i taket. 
Alldeles för tidigt. 

Dörren stängs.
Sonen går tillbaka till tvn.

Känner hur täcket är lagom varmt, mjukt och bara helt underbart!
Försöker få det att krama mig ännu mer, kommer ännu närmre.

Huttrar till lite. Brr..

Kurar ihop i fosterstälnning.
Somnar om.
Life is good!!

Vaknar senare. På rygg.
Tittar i taket, kvart i tolv!

Mornar mig i tio minuter, saknar sällskap i sängen.
Bestämmer mig för att gå upp. Känner en viss hunger längst ner i maggropen.

Slänger täcket åt sidan..sätter mig upp.

AJ! Vad i helvete!! AJ som FAAAN!
Dunk, dunk, dunk, DUNK!
Höger tinning..som en knivsegg rätt in!

Men? Jag slutade ju dricka INNAN tolv igår.
Drack bara vatten på krogen.
Fan va strängt.

Jag har nog blivit gammal.
För lite alkohol tål jag tydligen inte.


Släpat mig runt i raggsock, mysbyxor och den största hood-tröjan jag kunde hitta.


Men jag tackar alla mina gamla klasskamrater för en mycket trevlig kväll!

För övrigt så har vi stopp i avloppet i köket och jag har fortfarande ont i huvudet.
Jävla skit!

Aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0