Kärlek på gamla dar


Fick höra en mysig men ändå oroande historia idag.


En äldre bekant till min mor förlorade sin man i slutet på förra året. Till följd av ålderdom.
Så när hon och min mor träffades häromsistens berättade hon att hon minsann hade träffat någon ny.

Han var den snällaste mest generösa man hon någonsin träffat!
Han bjöd henne på lunch och skickade långskaftade rosor men romantiska kort. "Får jag kalla dig älsklig?"
De hade t.o.m gått och förlovat sig på gamla dar!
En dyr ring.

Han var änkeman sedan ett par år, utan barn, och var glad i att äntligen ha någon att spendera sina pengar på.

Var träffades ni? undrade mamma.

I minneslunden!

=D

Så där har ni gott folk! Idag är det inte Bingo i Folkets Hus som är bästa stället att träffa någon ny efter en partners bortgång. Utan det är på kyrkogården!!

Men jag är glad att jag har fått tagit del av den här informationen.
För er som inte vet, så är jag ju sambo med en äldre man. Ganska mkt äldre.

Så när han har gått av daga..vilket han kanske gör för mig?
Då ska jag ragga i minneslunden på kyrkogården!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR MKT ÄLDRE?

2009-10-27 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0