Minns ni?


Nyss hemkommen från tolkuppdrag i Varberg och Halmstad.
Ganska trött, men framförallt hungrig!

Ska på kalas sen..så jag ska äta med hela ansiktet! Skönt att faktiskt slippa stå framför spisen ikväll.


Träffade på en man idag.
En äldre man får jag väl tillägga.

Han var alltså på PRICKEN lik den gamla eremiten i Skrot-Nisse programmet som gick när jag var liten.

Ni minns dem dära lergubbarna eller var det va..minns inte helt vad serien handlar om. Jag var lite rädd för figurerna. Speciellt den här gamla gubben som flyttade ut i öknen och bodde som eremit.

Iallafall, den här gamla mannen var alltså en levande anatomiskt korrekt människa, som var en kopia av den här figuren. Hysteriskt roligt!
Var tvungen att titta två ggr... =)





Ha en trevlig kväll allihopa!
Nu ska jag ta en kort tupplur.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0