Stå-trosa


Jag vet vad jag ska bli när jag bli stor.
Valthorns-blåsare.
Det kan finnas typ 5 i hela världen?
Då är det 1 på 5 att man får spela i Robbie Williams orkester!!

Vart i Varberg, på bion och kollat Robbie Willams första framträdande på 3 år, LIVE via satellit, direkt från London!

Jag har bara ett ord. AWSOME!

Han är en sann entertainer! Och flera av låtarna han spelade kom ifrån den kommande skivan Reality killed the videostar.

Konserten var ju bara en försmak, en hors d'oeuvre, inför kommande turné.
Han lämnade oss wanting more!

Tyvärr måste jag medge att ljudet samt val av biograf var en understatement.
Det hade ju varit idealiskt och köra en konsert på IMAX bion i halmstad.. men inte.

Dessutom är ju svenskar ett trist jävla folk..jag o Teze var ju redo o stå upp, dansa o sjunga! Men vi båda kände att det var inte riktigt läge.
Alla andra satt skönt tillbakalutade och sjöng knappt med.


Men over all så håller jag alltid Robbie varmt om hjärtat!
Ser mycket fram emot skiva och turné.



Quote Teze: "Hörde ett ord på tv häromdagen. Stå-trosa! Och det här är stå-trosa!"

Så rätt!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0