Strömavbrott

Min hjärna stängde av igår runt fyra-tiden på eftermiddagen.
Dessvärre har den fortfarande inte startat upp igen.

Jag skyller på yogan..man blir så utpumpad att det tar nästan en hel dag att återhämta sig.
Det kallar jag effektiv träning.

Vanligtvis morgonen efter ett yogapass så stänger jag av väckarklockan omedvetet och snarkar vidare.
Sen får chefen eller arbetskamrater ringa efter mig.
PINSAMT!

Idag vaknade jag första gången den ringde..med ett sånt ryck att jag trodde att ett överljudsplan
använt min säng som landningsbana.


Har inte riktigt återhämtat mig från denna brutala väckning.
Gäspar ikapp med beatsen till radion.



Men senare ska jag äta sushi med SuperMario! =)


Ska återgå till att reparerar strömavbrottet..tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0