Tacksägelse

Jag har haft en jättebra födelsedag, tackar så frågar!
Precis kommit hem från en brakmiddag på Wild West Steakhouse med mina päron!
Nu behöver jag inte äta mer den här helgen.


Men jag har nog aldrig blivit gratulerad av så många i hela mitt liv.
Så jag vill tacka Er.

Jag vill tacka alla som ringt idag:
Min man såklart, älskar dig!
Svärmor och svärfar som ringde och sjöng i morse.
Min svägerska Annika.
Syster.
Mina båda bröder.
Mamma o Kjell oxå jue.
Min pappa.
Mattias som oxå ringde o sjöng. =)
Daniel, som ringde o sjöng igår iochförsig.
Likaså Martina. Men det var ju faktiskt min födelsedag i australien.
Å Charlie min lilla hallonbåt!

Jag vill tacka alla som smsat idag:
Sandra.
Madde.
Carro.
Mille.
Mr R6.
Benno ;)
o min svägerska Maria!


Sen var det ju en hel drös på  Facebook som grattat oxå.
Hela 31 st var ni.
TACK så mkt!

Ganska trevlans o fyller år tycker jag.


Nu ska jag sova. Snälla Eric har gett mig ledig imon..(födelsedagspresent kanske, ha?)
..så jag ska ha sovmorgon. Sen är det full agenda hela dagen!


Så tack igen!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Va fasiken, du tror väl inte att jag glömde :) Jag ville vara den första som sa grattis så jag tänkte att då ringer jag så snart det blir din födelsedag här :) Men tyvärr hann Daniel först. Men jag var nästan först ;)

Telefonen dog sen, hörde du att Jenn sjöng Happy Birthday? :)

2009-10-23 @ 00:43:35
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0