Top of the morning to you!



Koka kaffe, vispa grädde - HOTSHOT HOTSHOT HOTSHOT!


Japp...då var man gräsänka..en HEL arbetsvecka.
Och min vecka ser då ut såhär..

Måndag: jobb 8-17, hämta hem min uthyrda katt, SOFTA hemma...

Tisdag: jobb 8-16.30, sedan klipp & färg på Lafrizz, sedan hem, byta om & äta..sedan VBG med Martin o Teze..vi ska se Robbie Williams på bio, LIVE!!

Onsdag: jobb 8-17, åka till ålyckan och köpa den där jävla ljungen..hem o plantera, SOFTA.

Torsdag: MIN FÖDELSEDAG! jobb 8-17, hem o softa..vänta på mina föräldrar..ner till hstad o käka på WWS!

Fredag: jobb 8-17, hem o invänta gubben.. sen var det som vanligt igen..


Dåligt med bilder här i bloggen på sistone...
Ska ta med mig kameran imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0