Om man skulle bli målarlärling?

Aj.
Min nacke har kapitulerat för dagen.

Har vitlaserat taket i sovrummet.
Gjorde första strykningen häromdagen, ståendes på stege.
Men resultatet blev så flammigt att jag fick stå på golvet idag, uppsträckt mot taket.

Hade gjort livet lättare med en roller. Men neeej, det är ju ett paneltak. Då krävs pensel.

This is the progress in pics...

 The Before Pic..

 Tapeten som var innan är ganska fin..men kräver mer ljus än i vårt sovrum. So it gotta go!!

 Slipning klar...

 Måla foder är bland det roligaste som finns..NOT!

 I full målarmundering (spana in mina fina byxor..present av sambon)

 1,5 tim i den här positionen. Det blir lite yoga för musklerna sen...

 

Martina..detta va för dig..du ville ju veta hur det gick här hemma.

Ut med vovvarna nu!


Kommentarer
Postat av: Martina GaGa

Tack du!! Efterbilder med sen tack ;) Va roligt att du har börjat blogga, det trodde jag verkligen inte :) Du får gästblogga hos mig snart ;)

Love yooou!! Puss-smack

2009-09-22 @ 14:06:47
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0