Ryck upp dig

Only an idiot can enjoy a Monday!
Tror det var Katten Gustav som sa det.. men o andra sidan, en katt som äter lasagne?
Det kan inte vara mycket att lita på. Än mer en katt som talar?


Fast jaa..min katt äter det mesta.
Hennes absoluta favorit är ostbågar!!

Hon kunde ligga en hel film i mitt knä, så åt vi varannan ostbåge. =)
Men då va hon en liten tjejja..nu är hon en ung kattkvinna som är ute o romanserar pojkkatter nätterna långa.

Hoppas att hon kommer in lite mera när det blir kallare ute...



Tanken är väl att jag ska ringa ett par samtal och ta tag i sovrummet..
Jag slapp slipa, det gjorde Magnus..så jag ska bara göra det roliga o måla! =)


Tittar in senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0