Denna dag!

Ingen bra dag idag.

Misstog mig på tiden för tolkningen i Göteborg.
Får panik.
Ringer mamma - hon sitter i möte.
Ringer tolkcentralen och dem påbörjar jakten på brukaren för att meddela att jag blir sen.

Måste tanka bilen.
Kommer till Statoil - hittar inte kortet.

Får ringa tolkcentralen igen.
Var finns kortet???
Efter mycket om och men hittar jag kortet - men ingen kod!
Får gå in och fråga om det går bra att bara legitimera sig.
Ja.

Ut igen.
Vafan?! Hur får man upp tanklocket??
*leta leta leta*

Tanka, in betala, ut och åka.

Fan fan fan!!!
Stress!
En kvart kvar tills jag egentligen skulle ha vart där.
Satan!

Kommer till Bua. Då ringer TC igen och säger att jag kan vända.
Pinsamt!

Usch! Kommer att ha dåligt samvete tills årskiftet - minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0