Lilla London

Imon händer nått som jag har längtat efter!!

Me and mam mam mam maaay BFF ska till Götlaborg och shoppa skiten ur våra plånböcker.
Extra kul för att varken jag eller Martina har några egentligen pengar till detta nöjet.

Men what the heck! Här ska budgetshoppas!


Jag är i behov av i princip en helt ny garderob, så jag har mängder av saker jag ska släpa hem.
MINST två par skor.

Magnus den stackarn kommer att avlida av shoppingkassar som kommer att belamra hemmet imon.
Yes!

Redan kl 7.00 går skjutsen (jaa, vi utnyttjar Martinas far för att spara in på transportkostnader) så det gäller att somna i tid idag så man är tokpigg imon.
Bekväma kläder och skor har redan planerats.

Wiiiiieee!



Shop til´u drop?
Yes, please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0