Uppesittarkväll

För att hantera den mängd julmat som kommer vår väg de tre närmsta dagarna, gäller det att vara förutseende och smart. Man måste töja magsäcken för att inte explodera mitt under ris alá Maltan och dö av magsaftsförgiftning i mellangärdet. 

Jag och Jon satsar därför på ett gediget gottebord för att öva upp oss. 


Uppmärksamma läsare ser att den dömande julhyacinten även tagit plats i vårt hem. Den står där och pekar vuxet med hela handen. Tyst, säger jag till den. Detta är en fråga om liv eller död!!

Kommentarer
Postat av: anna

vad mysigt!



sv: ja man blir ju tokig på de som trycker och ska längst fram och liksom tror att det ska gå snabbare då. men jag kom fram iaf, med tåg till och med :)

2010-12-24 @ 08:12:23
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0