Uppdaterar

Sitter med mitt personliga brev och min CV och uppdaterar.
Dem gamla var tydligen inte bra nog.
Så nu jävlar.

Har tre jobb som jag ska ansöka idag.
Sökte ett igår.

Eftersom min projektanställning hos Eric inte är kvar, så behöver jag sysselsätta mig.

Har möjlighet att via ams få praktik i tre månader. Men var?


Ska även läsa igenom lite utbildningar igen och söka. Det är snart dags o ha bestämt sig. Eller ja, söka kan man alltid göra. Bestämma sig kan man ju göra när man fått antagningsbeskedet.. ju!


Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Heja heja dig! Du ska se att det belönar sig. Din frustation leder till handling som leder till utveckling. Håll ut, depperioden är snart över! Lycka till med dina ansökningar!

2010-02-24 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0