Har våren kommit?

När jag slog upp mina grågröna i morse så möttes jag av fågelkvitter utanför fönstret.
Så jag slöt mina ögon igen och drömde mig bort en stund.

Att jag klev utanför dörren och möttes av grön gräs, små ljusgröna knoppar på träden, blå himmel och en strålande vårsol som värmde lite grann på kinderna.

Så jag klev ur sängen och drog upp persiennen.
Nehepp, fortfarande vinterland.


Och vet ni vad?
Det snöar igen....

 

Ingen vår ännu. Men det är ju bara Januari. Den här månaden har gått vansinnigt långsamt.


Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Bra!! Jag vill ha sno nar jag kommer hem!! :)

2010-01-20 @ 22:26:41
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0