Några tankar klokare

Har vart på centrum för central studievägledning på Göteborgs Universitet idag.
Tjoho.

Hade lite frågor om en fristående examen som jag planerar att göra. Kanske inte nu, kanske inte imon, kanske inte ens i år. Men fråga får man ju.

Detta är vad jag vill ha med i min examen, kandidat eller magister spelar ingen roll:
Beteendevetenskap, psykologi, sociologi, konflikthantering m.m.
Reklam och PR
Marknadsföring och Varumärkesstrategi
Svenska i form av skrivtekniker och retorik
Kommunkation
plus kanske lite till...

Så, fråga är egentligen vilken grund jag ska stå på.
En psykologisk, en sociologisk, en journalistisk, en media eller en företagsekonomisk?
Jo heja.

Ska kolla vad Halmstad kan erbjuda, o Lund, o Malmö....


Sen får vi se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0