Söndagstristess

Ja..mest för att det är kul att fylla i. Kanske inte så mycket för att ni ska läsa det.

SENASTE:
1. Dryck: Apelsinjuice
2. Telefonsamtalet: Teze
3. SMS: Charlie
4. Sång du lyssnade på: Förutom all radio och tv, så var det nog Tik Tok med Ke$ha.
5. Gången du grät: Igår. Tittade på A beautiful Mind.


HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Jo.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Jag hoppas inte det.
8. Ångrat något? Inte såpass mkt att jag har ångest över det. Man får stå sina kast helt enkelt.
9. Förlorat någon speciell person: Jo.
10. Varit deprimerad: Nej, men deppig har ju hänt.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Jo, på en lektion dessutom.


ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Jo.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej! =)

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Självklart!!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, lite grann i alla fall..
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det visste jag sedan innan.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jodå.

21. Pussat någon: Ja, varje dag hela 2009! =)


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: En del.
23. Hur många barn vill du ha: Minst 2..
24. Har du några husdjur: Jahadå, en kisekatt. Gussa!
25. Vill du ändra ditt namn: När jag var lite ville jag ändra till mitt smeknamn Isa, ingen säger Isabel. Men ju äldre man blir, så förlikas man med det, som med allt annat.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag blev bjuden på restaurang, sen fick jag värsta överasskningen!!
27. Vilken tid vaknade du idag: 1 tim sen
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film.
29. Är det någonting som har hänt de senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Kanske.
30. Senaste gången du träffade din pappa: I somras nångång..Liv's födelsedagskalas tror jag det var...
31. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Privat.
32. Vad lyssnar du på just nu: ztv..tror det är Ison&Fille.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, jo. Det har nog hänt, ett par stycken.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att det blåser så att tvn hackar..

 

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Janni Isabel Eklund
38. Stjärntecken: Våg
39. Kille eller tjej: Ja, det är ju frågan...
40. Grundskola: Montessoriskolan
41. Gymnasie: Rosensparre Gymnasiet
42. Program: Samhäll med inriktning turism och marknadsföring
43. Hårfärg: Blondes have more fun!
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 176-ish!
46. Vad gillar du gällande dig själv: min genialitet
47. Piercings: No, not yet anyway! =)
48. Tattoos: Zwei mal.
49. Höger- eller vänsterhänt: Höger.

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Peppar, peppar..ingen änsålänge.
52. Piercing: Kommer att bli.....
53. Tatueringen: Spindeln Greger..
54. Bästa vän: Joakim - R.I.P!
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Katten Freddie.
57. Vaccination du minns: Minns en på Schubergstorpsskolan..4-5 klass.
58. Konsert: Mora Träsk!! *hänger pattarna på dig ner, kan du ta dem och vifta med*
59. Förälskelse: Tobias. =)
60. Alkohol du drack: Vitt vin tror jag.

 

JUST NU:
61. Äter du: Inget.
62. Dricker du: Apelsinjuice
63. Är du på väg att: Fixa något ätbart.
64. Lyssnar du på: Norah Jones
65. Väntar du på: att gå på kalas.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja aboslut!
67. Vill du gifta dig: Inte nödvändigt.
68. Karriär i åtanke: Något inom reklam. gärna frilansare.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon.
70. Kramar eller pussar: Både och.
71. Kortare eller längre: Samma, eller längre.
72. Yngre eller äldre: We ALL know the answer to that one : Äldre! Alla gånger!
73. Romantisk eller spontan: En kombination av de båda.
74. Snygg mage eller snygga armar: Både och!!!
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
76. Känslig eller inte: Känslig såklart. Inom en viss gräns.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: Det ena föder oftast det andra

 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
Har vält hänt..ett par gånger..
80. Gjort något sjukt spontant: Jag har slängt mig ut för ett stup..dock ihopkopplad med en gummilina
81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon, fast jag tror att min syster körde över dom och ljuger om det
82. Haft sex på första dejten: Dejt eller one-night-stand?
83. Krossat någons hjärta: Jo.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jo.
85. Har du blivit arresterad: Nej, men det var nära en gång.
86. Dissat någon: Ja, det har hänt.
87. Gråtit när någon dött: Svar ja.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, aldrig.


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Varje dag, hela tiden..typ
90. Mirakel: Inte än.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men jag tror på förälskelse vid första ögonkastet.
92. Himlen: Ja, jag ser den genom fönstret just nu.
93. Tomten: Inte han med vitt skägg, men dem små som bor i skogen.
94. Att kyssas på första dejten: Ibland kan man inte hjälpa det.
95. Änglar: Skyddsänglar.


SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, men det krävs jobb från båda parter.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mobilen.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Med modifikation.

 

Tack Martina för att du finns där.


Kommentarer
Postat av: systeryster

Nää, jag har inte kört över de. Men, jag hade god lust för du såg ut som en mänsklig fluga och du skrämde små barn.....

2010-01-10 @ 21:38:10
Postat av: Martina Carlsson

Tack sjalv alskade du :)

2010-01-10 @ 23:18:16
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0