Yoga igen

Var på årets första yoga ikväll.
Hela 2 timmar.

Blev helt paff när jag satte mig i bilen och konstaterade att klockan var över 21.
Oj oj.

Men skönt var det. Som jag skakade, och mådde lite illa oxå.
Då är det bara att lägga sig i barnets position och andas lugnt och stilla. =)

Annars var det som vanligt. Min vänstra höft spökar, så jag kan inte öppna upp ordentligt åt höger. Samt min högra handled (som jag tror kan vara nån förslitningsskada från allt postarbete), gjorde sig påmind.
Men det gäller bara att träna träna.

Efter avslappningen så gjorde vi en slags tackbön, där vi höll namaste och tackade familj och vänner, men även andra människor i vår närhet. Och som exempel gav hon personalen på ICA, sopgubbarna och brevbärarna =)
Då kunde jag inte motstå att dra lite på smilbanden.


Efteråt bjöd Esmeralda (fint heller hur?) på te och färst frukt. Väldigt generöst tyckte jag.

Yoga-formen var lite annorlunda än vad jag var van vid..mer åt power hållet, vilket innebär en himla massa solhälsningar och krigare.
Inte min favorit precis. Men det är mest för att jag är dåligt tränad i armar och axlar. Så jag hoppas på en förbättring där.


Överlag är jag väldigt nöjd med yogan, och ser fram emot nästa tisdag!
Någon som vill hänga på??


Kommentarer
Postat av: Sweetie

Ska skriva in det i kalendern och försöka hålla kvällen fri från arbete. Men det var lugnt att använda tidigare 10-kort eller?

2010-01-20 @ 07:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0