1, 2, 3, fanta och rosé!

Fast jag o Martina har bara druckit rosé.
Mumma!
Haft en mygga i mitt rum i natt. Vilket har resulterat i typ 9 myggbett. Så jag hoppas den jäveln dog av all mat.
Jag o Charlie har vart på Gekås idag, med alla badjävlar.
Men ingen kö in, och knappt nån ut. Och jag fick bara ett mindre utbrott på ett gäng danskar. Så det var lyckat.
Mindre lyckat för plånboken.
Men nu är jag kittad för resten av sommaren förhoppningsvis.
Ser fram emot helgen. För på fredag är det partyyy partyyy med sthlm:are. Ska bli intressant. ^^
Fluff fixar..... ;)
Wiehoo!
Nu mer rosé och lite ädelostpasta.

Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Nice Blogg. :D

2010-08-19 @ 23:13:45
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0