Ge mig en ny drog som tar mig nånstans. Jag behöver en ny medicin och ett nytt land

Det är mycket nu.
Jag ska hinna med jobb, fritid, vänner, intressen, resa, samt bestämma min framtid.
Vad ska jag göra?

Egentligen. Så skulle jag vilja packa med en väska o dra någonstans o jobba.
Egentligen. Så vill jag inte plugga.
Egentligen. Så vet jag inte vad jag vill.


Jag tar ledigt nu ett par dagar.
Sticker till hufvudstaden och är dekadent.
OM jag hinner, så ska jag ha sett ut min framtid.
Den bör ju finnas någonstans.


Jag är så less på det liv jag lever nu.
Jag är så less på hur jag hanterar situationer.
Jag är så less på hur jag försätter mig i alla situationer.


Jag ska köra till Stockholm imon. Då är 50 mil bilväg att fundera på.


Lyssna så länge, så kanske vi hörs från Stockholm.


Kommentarer
Postat av: jossan

Vamos a costa rica con migo! Jag ska dit i oktober! :-D

2010-07-30 @ 13:04:32
Postat av: jossan

Vamos a costa rica con migo! Jag ska dit i oktober! :-D

2010-07-30 @ 13:05:26
Postat av: Vivi

Ett beslut är inte för alltid :) Ingen panik. Man får ändra sig. Det är det som är tjusningen med utveckling! Var lite förlåtande mot dig själv och se denna tid som ett kapitel ur din livs bok. Hade jag läst boken så skulle just detta kapitel varit mkt spännande :)

Jag skickar lite positiv energi till dig och säg ja till livet!!Vi tror på dig!!Sköt om och njut av storstaden ;)STOR Kram!!

2010-07-30 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0