Drömyrke!

Har ni något drömyrke?
Mitt ultimata drömyrke skulle ju klart vara resereporter/resejournalist!

Jag älskar att resa, och tycker det är fantastiskt roligt att skriva.
Språk har alltid intresserat mig, likaså nya kulturer.

Därför har jag deltagit i en tävling, HÄR hittar ni den!
Tävla ni med vett ja, men håll tummarna för att jag vinner.

Jag har abstinens efter att få lämna Sveriges gränser!


Om jag vinner så tar jag med mig min syster till Montenegro.
Dels för att jag aldrig varit där, men har läst mycket om det.
Dels oxå för att det gränsar till Adriatiska havet, och det är vi ju vana vid efter många semestrar på italienska östkusten.

Önska mig lycka till!
Tänk om man vinner. wiiiiie




Oj så skoj!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Jaa vinn för helsike vinn...

2010-03-31 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0