Förlåt

Sorry för dålig uppdatering i helgen. Men det har vart fullt upp.
Nästan iallafall.

Men Martina kom ju hem i fredags, och jag var iväg och hämtade henne på Landvetter.
Kö i Göteborg, så trodde att jag skulle bli sen. Men hann i tid.
På kvällen sen så var det middag hemma hos hennes föräldrar.

Sen på lördagen gjorde hon och jag stan lite..några ärenden och luncha. På kvällen sen drog jag hem till Evelina och kollade på Andra Chansen, kollade hysterisk roliga kort från svunna tider och snackade skit.

Vi åkte sedan och hämtade upp Martina och Erik, för att styra kosan vidare till Harrys.

Jag var nykter och var sådär taggad, men folket började ramla in efter tolv, och det blev ett jäkla drag och massor av känningar.

Vi skrattade gott och mycket åt det mesta och Staro aka Nyman tog hem priset med sin svarta skärmmössa.

 

Igår var det slapphet på hög nivå som avslutades med biobesöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0