Jag är nog för gammal o sleten trots allt

Godmorgon!
Ja, ni läste rätt. God morgon.
Jag gick precis upp.

Jag tog mig igenom min nypremiär på Harrys utan större problem.

Hade lite motgångar i början med skummande fatöl, eller skumlösa fatöl.
Men när folket ramlade in, så föll det mesta på plats igen.

Hade mina dispyter med det nya kassasystemet. Men jag slängde den inte i väggen, så jag ger allt ett gott betyg.


En kändis fick jag oxå mig till livs.
Alexander Nilson från tv3's Kniven mot strupen.
Han är tydligen i stan för att rädda våran libanesiska pizzarestaurang DownTown.

Tyvärr så gick han ganska omgående, han beställde inte ens något.
Undra varför?



Men jag hade kul bakom baren igår, men det får nog inte bli till någon vana.

Ikväll vankas det party sägs det. Men än så länge hänger trådarna lösa.
Får se om vi lyckas knyta ihop dem under eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0