Recension #1

Igår var vi och såg Alice i Underlandet i 3D. Varken jag eller Magnus har vart på 3D bio innan.
Jag gillar´t skarpt.



Magnus var väääldigt negativ från start. J*vla barnfilm, ungefär.
Men han var positivt överraskad och tyckte att det var en kanonfilm, och naturligtvis en häftig upplevelse.

Det kändes ju som om fjärilarna var i rummet.

Jag hade ganska stora förväntningar av filmen, iochmed att det är en Tim Burton.
Men jag blev långt ifrån besviken.
Den var kanon!

Plus att den var i 3D, det förhöjde ju självklart känslan.

Så jag skulle nog inte rekommendera någon att gå på filmen om den inte var i 3D. Den behöver det på nått sätt.

Förutom Johnny Depp som The Mad Hatter, så älskade jag The March Hare.
Han var en galen figur som pratade oförståelig irländska och kastade porslin och mat omkring sig.

Gör er själva en tjänst och se den här filmen - PÅ BIO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0