"Oj, har ni precis kommit hem från semestern?" "Nej, vi är på semester NU!"

Vilken lååååång resa det har varit!
Eftersom vi är ekonomiska så tog vi den billigaste tågbiljetten.
Vad vi inte visste var att rutten gick via Karlstad. Men wtf, vi har fått se nästan varenda mjölkpall i Sverige.
Vi har dessutom druckit bubbel, både ur glas och ur lakritssnören. (ja, det går!)
33 min försenade rullade vi in på T-centralen prick 18.00.
Sen åkte vi bort till Sussies jobb, fick nyckel o vägbeskrivning till lyan. Ner i tuben igen och bort till Karlavägen.
Har vart o käkat riktigt god thaimat precis här runt hörnet!
Lika god som i Thailand, och stark!!
Martina är ute på äventyr och jag har satt mig på hela ryggen i soffan!
John Blund kliar i ögonen.
Har både Lost, säsong 4 och såg att Sussie är ägare av Sex and the City boxen. Så det går ingen nöd på mig.
Imon blir det lite shopping och uppladdning på Snaps inför Lady Gaga!
Soliga hälsningar från hufvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0