Åhej, åhå!

Vet ni vad?
Jag tog mig i kragen och gjorde lunch, gick ner o slängde in tvätten, plockade undan i rummet, gjorde mig i ordning och var HELT klar när Jon kom o hämta mig.
Tummen upp för effektivitet!

Och jag tänker spinna vidare på min effektivitet och slänga ihop en sats muffins. Det är nämligen så att här bjuds på födelsedagskalas på söndag. Family only! (Så pappa och Chrille&Vivi - kollar era mobiltelefoner!)

Ska bli spännande att se vad jag har i mina gömmor att smaksätta muffisen med??

Gammal bild. Inför alla hjärtans dag tror jag. Cremecheese frosting och strösselhjärtan på en vanlig vit muffin tror jag bestämt att det var.


Edit: Det blev en sats äpplekanelmuffins med crumble och en sats mega muffins smaksatta med jordnötssmör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0