Ett halvår

Oj oj vad tiden går fort när man har roligt. Igår firade jag och Jon att vi träffats ett halvår. (jaaaa, lite till och från och upp och ner, men över det hela taget är det 6 månader)
Så vi slog på stort och lagade überlyxig middag tillsammans. Och eftersom min man är så fantastisk så hade han även köpt blommor och present till mig. ♥



Vi åt gratinerad hummer, Cognacsflamerad oxfilé med en otroligt god sås och hasselbackspotatis. Till efterätt åt vi hallonglass. Bubbel och Ripasso till hela klabbet! Goooooooott!!



Vill ni veta varför Jon är världens bästa?
- Jag vill bygga din pelargontrappa. Fixa ditt skafferi och se till att du får ett växthus.

Tredje gången gillt mamma! Kärlek.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jippihi, du är värd all lycka.

Ta väl hand om din kärleksprins

Kram mamma

2010-10-17 @ 22:05:12
Postat av: Systeryster

Hoppas prinsen står kvar i köket om 15år.

2010-10-18 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0