Minikis-vakt

Har haft det ädla uppdraget att se till min brors katter under helgen när dem har frotterat sig i Alicante.
Kattfamiljen består av Lois som är nybliven mamma till fem bedårande små minikisar. Tre honor och två hanar. Honorna är alla tingade, men vad jag vet så är det ingen som har gjort anspråk på killarna.



Jag hade ju mer än gärna tatt en av dem, men Jon sa blankt nej. Han har ju inget val vad gäller Gussa, henne får han på köpet om han vill ha mig. ^^ Men en ny kise kom inte på fråga. Kanske för att han faktiskt är allergisk. Så en annan kan ju inte utsätta sin älskade för obehag.

Men man vill ju bara äta upp dem allihop!


Är någon intresserad av en av killarna så är det bara att höra av sig. Båda två är röd/vita, den ena mer fläckig än den andra.


Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Ja!! Jag vill ha en kisemis!! Så kan jag äntligen döpa den till Magnus!

Eller är det mycket jobb? Kanske svårt när jag flyr och flänger så mycket!?

Är det öppet köp?

Puss

2010-10-19 @ 20:06:18
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0