Salt - ÖVERALLT

Bättre sent än aldrig verkar vara mitt tema den här helgen.
Igår hade jag och Evelina inflyttningsfest - cirkus ett halvår försent. Men strunt i det.

Vi bjöd på pastasallad med lite tillbehör samt Sangria! Omåttligt poppis ^^ Vi var ca 15 personer som hade en alldeles lysande bra kväll.


Jon lekte musik-hitler, Charlie spelade luftgitarr, lufttrummor och luftkeyboard. Jag, Lotta och Madde pratade allvar på altanen. Ali och Ali eldade. Övriga satt i köket bland glas, flaskor, choklad och isbitar.
Det gjordes riktiga hemmagjorda Apple-tinis med sockerlag och det shotades Tequila i långa rader - i köket, i hallen i vardagsrummet.


YPK-faktorn (i detta fallet yrsel-per-kvadratmeter) var hög och vi beslöt oss för att ta taxi in till stan. Snopet nog var det 2 timmar kö in på Heaven, så vi lommade motvilligt ner till Harrys istället.
Jag och Jon tröttnade ganska omgående och åkte hem och stekte falukorv istället. Men Evelina stängde stället.


Idag har vi städat upp efter partajet och till följd av Tequilandet så var där salt - överallt!


Tackar alla inbjudna för en skön och mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0