Skogspromenaden - from hell!

Ja allesammans!
Surpriseresan gick till Mölle! ^^

Efter en brakfrukost med bland annat krusiduller (croissanter), gav vi oss iväg på en monsterpromenad. Som strax förvandlades till promenaden från helvetet. I alla fall om ni frågar mig. Men vackert var det.



Jon ville att jag skulle se Lars Vilks konceptkonstverk Nimis, helt gjort av drivved. Problemet är ju bara hur man tar sig dit. Genom extremt krävande vandring nedför ett stenigt och ojämt berg, sedan in i denna enorma trädkojan.



Blev lite som ett barn och klättrade omkring för glatta segel. Men hem, uppför var hur j*vla strängt som helst.

Ja, lite ovänner blev vi allt men no danger on the roof. ^^

Som plåster på såren tog vi bilen till Väla Centrum och shoppade loss. Men det får ni se en annan dag för nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med mitt rödvin och mina ostbågar.

Och förresten...imorgon fyller jag år!! Wiiiiee! ^^


Kommentarer
Postat av: mamma

Frisk luft och fysisk aktivitet skadar aldrig och så lite konst och natur på det! Det ser härligt ut.

Jag ringer imorgon och grattar.

Sov så gott kram mamma

2010-10-21 @ 22:27:09
Postat av: Vivi

Happy Birthday faster Isa!! Njut av dagen och miljön. Helt fantastisk skog ju, en riktig trollskog:)Många kramar till dig från oss!! Hälsningar till Jon också såklart!

2010-10-22 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0