Din jävla idiot, jag tycker synd om dem i din närhet!

Man slutar aldrig förvånas över människor. Men ett litet ynkligt Hej kunde du i alla fall ha klämt ur dig?
När jag frågade om allt var bra fick jag bara en blick som sa Ursäkta, känner jag dig?

Jag som person skulle ALDRIG behandla någon på det sättet. Inte ens personer som jag knappt känner. Jag försöker alltid vara trevlig och glad, säga hej och besvara frågor med hyffs. Jag avskyr att vara ovän med andra.
Jag hälsar på dig även om du var någon jag kände för 10 år sedan, eller om du har köpt en öl av mig och vi har språkats vid i 2 min en stressig lördagnatt på Harrys. ELLER om du var min lärare på högstadiet. Känner du igen mig så hälsar jag.

TRO DET ELLER EJ, jag hälsar på dig även om vi "bara" levt tillsammans i nästan 3 år.


Va skönt. Nu vet jag vart jag har dig. På min i-couldn't-care-less-lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0