Halv åtta hos mig

Från och med nästa vecka och fem veckor framåt kommer jag och fyra av mina fina vänner anordna Halv åtta hos mig.
Fast hos varandra då.
Nästa vecka går startskottet och Evelina är den första värdinnan.
(Vi kör en i veckan, för det är lite svårt att hitta en vecka när alla kan VARJE kväll.)

Reglerna är enkla.
Det ska bjudas på minst tre rätter och menyn ska mailas ut dagen innan till berörda. Alkoholhaltiga drycker kommer att serveras så skjuts är att rekommendera. Tiden är naturligtvis 19.30.

För att avsluta våra fem kommande veckor och middagar så ställer vi till med en avslutningsmiddag där respektive bjuds in.
Vi brudar står för maten och grabbarna får bekanta sig.

Lyckat heller hur?

Jag har nästan stenkoll på vad min meny kommer att bestå av, men det är inte min tur fören långt in i oktober. Så ni får hålla er till tåls.

Däremot lovar jag att noggrant dokumentera middagarna.


Oj oj som jag ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det kommer bli så roligt ser verkligen fram emot det :) Jag har än så länge bara hittat min efterrätt jag ska bjuda på. Hoppas du får en nice helg i Oslo. Hälsa Martina. PUSS och KRAM

2010-09-18 @ 08:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0