Lessen kisse



Såg här så pluttisen ut förra året när hon hade skadat ena benet. Nu är det inte lika illa, men hon har ett öga som rinner och äcklar sig. Har sköljt med saltvattenlösning och ska ha lite hemsjukvård ett par dagar.

Ser jag ingen förändring blir det ett samtal till farbror doktorn. Hon har legat på sofflocket större delen av dagen och har knappt rört matskålen. Eller så inbillar jag mig bara att hon äter mindre och sover mer. 

Sur som ättika blev hon i alla fall när jag kopplade grepp om henne och droppade saltvattenlösning i ögat. Så nu har hon rent demonstrativt lagt sig med rumpan till och reagerar inte när man kallar på henne. Inte ens örat rör sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0