Confessions of a bartender

Ibland får man som bartender uppleva saker som man kanske inte alla gånger hade räknat med. Både bra, dåliga, roliga och äckliga saker.

Igår hände en äcklig sak.

Jag hade på min sida av baren ett par (han i 20 års åldern, hon 45+, troligtvis frånskild, kåt och stupfull) som började uppträda högst olämpligt.
Han gjorde obscena saker med sina fingrar i hennes mun, där hon visade sina egenskaper tillbaka. Som ett dåligt förspel på en porrfilm typ. 

Så jag fick gå fram och knacka herrskapet lite på axeln och be de sluta upp med vad de höll på med och vara vänliga att lämna faciliteten.
Eller nej.

Jag fick gå fram och skrika i örat att om hon skulle fortsätta suga av honom så fick hon göra det hemma.
Så dem gick.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Nu har jag uppdaterat mig efter 1 veckas semester å då händer det saker. Grattis till jobbet. Inledningen var stilren men lite tom. Kanske en snygg bild på syrran, förresten det finns inga såna, möjligtvis mig som bäbis.

2011-03-28 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0