Insikt

Jag kom just till insikt.
Jag ska se the Backstreet Boys ikväll.

Och faktiskt, det ska blir JÄVLIGT häftigt o se dem igen!
Det ska blir asakul!


Satt o lura runt på youtube o kollade gamla videos, vad är låtarna utan videon?

Ska visa er en av mina favoriter.
Och inte jag minns fel. så satt jag och Lotta som klistrade framför ztv eller mtv när den här videon släpptes.
OMG! Vi DOG bokstavligen över hur inihelvetes snygg Nick var.
Det fanns lixom inga ord för den här skönheten han utstrålar, tyckte vi då.
Nu?
Njae jag vet inte riktigt. =)

Lotta: this is for you! Enjoy!

HÄR!


Kommentarer
Postat av: Erik

Nick?? Well.. Isn't little Brian the cutest one?! ;) Ha d så kul! Kram

2009-12-04 @ 11:37:43
Postat av: Sweetie

Va fan hade Nick för jävla frisyr!! Aaaarrrggghhhh!!

2009-12-04 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0