Jag har skyhöga krav och det här är lagom...

Jag lever efter en livsfilosofi.
Fram till jag fyller 25 år kan jag misshandla min kropp och missbruka mitt liv hur mycket som helst!

Jag kan röka, dricka, äta osunt, sova jämt och vrida på dygnet.
Men den dagen jag fyller 25 år blir det ändring.
Så jag har 1 år och 2 månader på mig att göra allt sånt man inte borde.
Idag till exempel så är jag uppe fram till på småtimmarna, trots att jag ska jobba imorgon.
Och imorgon tänker jag nog dricka vin och bli full. En onsdag!
För vad tänker ni egentligen om en 26 åring som super, är på krogen varje helg och ligger runt?
Patetiskt & pinsam. (tror hon att hon är 22 eller??)



När man fyller 25 - fyller man vuxen!
Lev med det!

Kommentarer
Postat av: Christ

Kära syster,



Va i helvete, håller du på med!!!



Nu för då lulululugna ner dig, annars får du ta på dig dunkahuvetigolvethjälmen igen.



Du ska vara klädd i rosa, sitta med knäna i kors och kanske ta en mintpastill vid tillfälle. BASTA..



Åver änd aout.



2010-08-11 @ 15:03:10
Postat av: systeryster

Du vet om att pappa läser detta och blir JÄTTEorolig.

2010-08-11 @ 21:30:03
Postat av: Patrik



Det var ingen kontaktannons detta direkt...!



Övriga kommentarer är överflödiga...

2010-08-12 @ 16:57:56
Postat av: Sussie

Eeeee jaha. Och vad säger man om detta? Jag ÄR 22. Varje dag.

2010-08-12 @ 17:17:00
URL: http://sussieividavarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0