Jag vill be om ursäkt!


Ja, först vill jag be om ursäkt för mitt raseriutbrott igår över Boxer.
Plus att jag vill tillägga att tvn fortfarande inte funkar.

Sedan vill jag be om ursäkt för Ullared. Eller jag vet inte riktigt om jag borde göra det.
På ett sätt så skäms jag..vad ska resten av Sverige tro om oss som bor i trakterna kring Ullared?

Kanal5 har ju lyckats leta upp orginalen i bygden. Jag menar ComicLand.
Sen att jag skrattade så jag dog när dem filmade honom.


Det är ju som Färjan. Det är en slags förnedrings TV i en lightversion.


Problemet jag ser nu, är att det kommer fan va kö in till Gekås alla dagar om året efter det här.
Så nu lär man aldrig bara kunna åka dit lite spontant efter jobbet.
Eller?


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just det där med att det kommer bli ännu längre köer är jag också lite rädd för. Hatar när där är så mycket folk att man knappt kan andas.



ComicLand-snubben var ju sjukt rolig/sorglig. :) Tyckte mest synd om Morgan eller va han hette. Uthängd! Iofs kommer han nog få massor med beundrarbrev från desperata singeltjejer. :)

2009-11-03 @ 13:56:04
Postat av: Sussie

Vi andra har valt att skratta!!! Fantastiskt! Jag satt och twittrade under tiden Ullared höll på igår, folk är HELT fascinerade!



2009-11-03 @ 22:21:56
URL: http://sussieividavarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0