Middagsplaner


Ska lyxa till det med fondue imon kväll.
Dessutom ska vi lyxa till det med älgkött och vildsvin. Inte dåligt!
Positivt med en karl som jagar.

Så jag slog en signal till min mor för att höra mig för om fondue-grytan var till låns.
Passade dessutom på att fråga om dem dessutom var intresserade att komma med hem på fondueaftonen..

Hon var gräsänka, vilket tydligen min syster skulle vara. Det är W6, gubbklubbs möte, så därför.


Ska således ta reda på om båda två är sugna på fondueafton imon. =)

Min mor gav med en trevlig överasskning aswell..planerna inför min födelsedag nästa vecka.

Blir ju brutalt lämnad av min karl hela nästa vecka till förmån för dovhjortar och galtar i de värmländska skogarna. Så jag har desperat sökt med ljus och lykta efter någon som vill ta in mig för kvällen..(läs, bjuda mig på middag).
Och det nappade hos mor! Trevligt! =D

Vi ska ta en tur ner till halmstad och spisa på WWS.
Och den här gången så kör inte jag, vilket jag gjort de senaste 2 gångera..så jag ska banne mig ha en Frozen Maurgerita!!!


Sa jag föressten att allt verkar klaffa hela perfekt på jobbet nu...tipp topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0