SURPRISE!



Igår efter att jag sagt godnatt till Er här i min cybervärld, så ringde jag min man för att säga godnatt.
Vi prata en stund om vad han hade gjort idag, o min dag osv.
Han var påväg hem efter ett sent eftersök.
Ja, i alla fall.
"Puss puss, godnatt, älskar dig! "

Sedan ungefär 2 sek efter att vi har lagt på öppnas ytterdörren och någon klampar in.
Jag trodde det var Abbe som kom. Att han hade vart hos Nicke o inte orka cykla hem.
"HALLÅ??!"

In i sovrummet kliver då Magnus.
Surprise!!
=D

Det var lätt det bästa på hela dagen! Han kom hem tidigare för min skull. Aaaaw!! =)



Och lika fort som det puttinuttiga varade, lika fort kastas jag back in to reality idag!

Jag sitter just nu vid köksbordet och mailar iväg lite jobbgrejer till Eric.

Magnus stolpar runt i huset med en trasa i ena handen och en ajax-spray flaska i andra. Han har under min tid jag har skrivit detta, KLINISKT torkat rent hela köket, samt satt igång en diskamaskin.
Allt är som vanligt igen...välkommen hem älskling!

Kommentarer
Postat av: Vivi

I like ;) Ajax!! Mer än min man.

2009-10-24 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0