Nu har jag sett allt

Ville bara vara en som faktiskt noterade detta ögonblick!

Att säga att det TOKsnöar ute, måste vara årets underdrift.
Men mitt i kvällens snöade. Här. Nu. Precis. Alldeles nyss. Så blixtrade det!

Ja! Jag skojar inte. OCH åskade.

Först trodde jag att det var snö som gled av taket, men nej. Det blixtrade!!

Är detta väderfenomen ens möjligt?

I min värld bildas åskväder när varma och kalla moln möts.
Men varma som i flera plusgrader, typ 20 grader?

 

I vilket fall. Om detta är ovanligt så är det jäkligt häftigt att ha upplevt det.
Ringde Magnus på en gång.
Han står på taket på Carlsberg och suger upp snö.
Han hade första parkett.

Wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0