Mitt 2010!

Jag ser fram emot: resan till Kläppen, att få stifta bekantskap med lilla Nellie, att bli faster till vad jag tror är ytterligare en flicka *host* Polly *host* i det göteborgska Eklund recidenset, att Martina kommer hem, att plocka blåbär och svamp, en ny liten medlem i vår hundklan, ett andra år på mitt förhållande

Jag ska: ta tag i yogan igen, prova på thaiboxning, dressera hunden, kanske sätta mig vid skolbänken?

Jag ska inte: äta för mycket onyttigt, sitta inne, försumma mina vänner,

Jag hoppas på: en fast anställning, kanske en flytt? en resa till USA till hösten, att Magnus ger med sig så att Gussa får en kompis, kanske en ring på fingret och en bulle i ungen? ;)

Jag förväntar mig: en vacker vår, en varm sommar, en solvarm höst och en vit vinter! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Christian

POLLY!! Hamnar i samma förslagspåse som Daim, Plopp och Sviskon. Dessutom är det en kille som kommer att heta Stenjärn Kobolt Eklund efter min fru. Hade det vart efter mig ligger namn som Lilla Fridolf, Myssmör eller Tussilago Eklund närmre.

2010-01-03 @ 22:37:03
Postat av: Systeryster

Det låter som om vi i Eklundklanen kan vänta oss ett litet sött monster.

2010-01-04 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0