Lite på gång

Har kanske ett par skoj jobb på gång..men vi får se.
Vill inte säga för mkt för då kanske jag jinxar det.

Men en sak som jag kan säg var att en gammal arbetsgivare ringde mig i morse och erbjöd jobb inför sommaren. Skojjigt!
Ska testa på lite nu här i vår och känna efter. Det kanske blir kanon.
Pengar är ju bra att ha!


Just nu ligger katten i knät och låter som hel tvättmaskin. Hon är så högljudd när hon spinner.
Jag har en del saker att ta tag i gällande min sambos hemsida och företag.

Kanske ger mig ut i solen och dem 6,5 plusgraderna vi har just nu, lite senare.


Ikväll är det fika hos Martina nr 2 som numer bor i mitt lilla saknade gårdshus.
Trevlans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0